onsdag 21 december 2011

Inga Nyheter om kostnaderna än...

Men jag fick ett mail ifrån Bariatric Center om en GOD JUL o ett GOTT NYTT ÅR
och det vet jag att jag kommer att få....
Hur kan man längta till en operation????

Har jag berättat att man måste gå ner lite i vikt innan operationen ( nä tror inte det )
för min del är det 6kg. 14 dagar innan skall man leva på modifast eller liknande.
USCH.
Men jag har "tjuvstartat" redan nu... -1,5kg. Tyvärr kommer jag nog att gå upp detta igen till
helgerna som kommer. Men det är ju ände bättre än inget...

Varför frågar ni er säkert..????
Jo för levern skall minska lite så blir operationen lättare att utföra.....

GOD JUL
ps. ät nu bara det goda på julbordet.....:)

Det stavfel som är gjorda här är enbart mina och ingen aannans.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar