tisdag 31 januari 2012

Nu är jag tillbaka med gott humör

Jaha då var jag tillbaka för att skriva om min stundande operatons som gör att jag kan bli smal och må bättre.
Den senaste tiden har varit jobbig, jag har ju varit så trött i många månader men så för ca. 3veckor sedan hittade man orsaken, det var TWAR. och vad är nu det??


Jo, en luftrörssjukdom som man kan få efter en förkyldning eller något liknande.
Det är ju inte bara jag som har fått den utan jag är i sällskap med kändisar som Gunde Svan och Kristin Kaspersen.






Jag har gått på en dunder pencilinkur i 3v och den är nu avslutad.


Idag ringde jag till BARIATRIC CENTER och till Landskrona Kirurgmottagningen.
Beskedet är:
Politikerna har tagit ett beslut att alla kliniker som har ett rikstäckande avtal får göra operationer efter att ordnat en betalningsförbindelse från sjukhuset.


Jag tycker det låter kämpigt och svårt men Natalja som jobbar på Bariatric center sa att jag nog kan få en operation v.6 eller 8.
Landskrona Kirurgmottagningen sa till mig att ringa nästa vecka för allt är så nytt och att dom inte kan skicka någon betalningsförbindelse ännu.


Jag blir glad och lycklig om jag får operationen gjord innan april. jag vill, jag vill, jag vill så gärna få den gjord NU.

1 kommentar: