måndag 20 augusti 2012

Nu är det nära...

Idag har jag ringt till kliniken för att bekräfta operationstiden:

Måndagen den 27/8 kl. 09.00 sker det.
(så om vecka vid den här tiden är jag opererad)

Det som kommer att förändra mitt liv, jag kommer alltid att få tänka på vad jag äter,
men jag ser fram emot att få en lättare kropp.

Jag kommer att må bättre både fysiskt och psykiskt, ja jag vet det, jag känner det på mig.

Framför allt slipper jag jojobanta mer......

Skratta nu inte åt mig men för några dagar sedan köpte jag en tröja som är för liten.

dvs, den sitter som ett korvskinn nu.
Jag tror och hoppas att den passar perfekt i om en månad.
(tänk om jag kan ha den på mig då jag börjar jobba igen efter sjukskrivningen om det nu inte är för varmt den dagen)
Vad tror du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar