torsdag 30 augusti 2012

Nu är jag snart mig själv



Nu har jag börjat komma igång med livet igen, visst är jag fortfarande trött,
 men det går snart över.




Jag vill tacka alla som har tänkt på mig dessa dag och skickat snälla meddelande till mig.


Jag kommer bara få "äta" flytande i 14 dagar.  men det är inte så tråkigt som det låter,
allt är till låtit som kommer igenom ett sugrör.(.tex. fil, soppor, vatten, juice och smoties mm)

Näää, det är inte som ni tror ingen alkohol heller, naturligvis.

Men vad spelar det för roll, just det gör ingen stor skillnad för mig.


MEN

Jag får inte dricka min "älskade cola light"
Och det är mitt stora problem just nu...

Det andra är att jag rapar och ja, det kommer från andra hållet också, detta på grund av att
under operationen trycktes 3 kilo gas in i magaen OCH det måste ju ut.
hahahaha.

Än en gång tack för alla hälsningar och hurrarrop.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar