måndag 1 juli 2013

det var ett tag sedan

Hej




Jag fick en fråga idag om jag helt lagt ner att skriva på denna sida, ärligt talat så har jag inte tänkt på att skriva här över huvudtaget, (Helen, du får kolla på facebook istället, )

Jag mår toppen efter gastric bypass operationen, har inga problem alls mer än att hjärnan har inte följt med riktigt.
Ser inte i spegeln att jag nu har stl38 - 40 istället för     46-48.

Är kanske lite knäpp.
 Fast måste erkänna att när jag gjorde detta kollage av bilder såg jag den stora skillnaden..


 

Visa bild.JPG i bildspel

Och så mycket bättre jag mår...





Är faktiskt  nöjd med vikten men vill gå ner 2kg till för att väga min önskevikt som jag hade när jag opererades, trodde faktiskt inte att jag skulle uppnå denna vikt. då jag stod där. hihi.
 
 
Ha det´ hoppas alla får en underbar semester, min börjar på måndag och jag skall njuta o vila.

 


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar