tisdag 2 oktober 2012

Efter 36 dagar



Nu har det gått 36 dagar sedan jag gjort min gastric bypass operation,
och jag har gått ner drygt 14 kg.
14kg tänker ni på så kort tid, 

så lätt hon har nu när hon fått sin operation, men det är inte bara en dans på rosor.

Jag måste fortfarande tänka på vad jag kan äta och dricka så klart. Jag kan inte käka godis och kakor, eftersom jag inte kan äta så mycket nu, så måste jag äta nyttigt hela tiden för att må bra.

Igår gjorde jag det, men fick ändå  så ont i magen, trodde nästan att jag skulle behöva åka in till sjukhuset, men efter några timmar la sig smärtan.
Jag vet inte varför det hände, går och undrar om det var för mycket järn eller olika mineraler i vattnet på jobb, det var första gången jag drack av det, har haft med mig  "köpvatten" innan,
Men har egentligen ingen aning varför smärtan kom.

Idag mår jag mycket bättre.

Skönt....

Nästa vecka skall jag till en uppföljningsmöte, undrar vad de säger...
jag återkommer om detta.

Kram på er ....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar